loading...
کاکتوس موزیک
احمدی بازدید : 32 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

آهنگ شبهای تهرون از محسن آقاخانی | فایل صوتی با کیفیت بالا همراه با متن آهنگ

Mohsen Aghakhani  Shabaye Tehran

تهرون از محسن آقاخانی - دانلود آهنگ شبهای تهرون از محسن آقاخانی 

متن آهنگ شبهای تهرون از محسن آقاخانی :

هنوزم سراغتو می گیرم
هنوزم واسه چشات می میرم
دل من د بفهم تک و تنها شدم
کیه دستمو بگیره توی شب تارم
اینه جواب اون دلی که میشینه
شبا تا صبح عکساتو میبینه
دوریت برام یه درد سنگینه
تو فقط بگو میای کوچه و بارون با من
تو دلت اگه تنگ شه شبهای تهرون با من

تو فقط بگو میای کوچه و بارون با من
تو دلت اگه تنگ شه شبهای تهرون با من

 

 

یه تنه همه رو‌ خط میزنم فقط اسم توئه رو لبم
بیا حالمو بهتر بکن بیا پر زخم رو تنم

تو فقط بگو میای کوچه و بارون با من
تو دلت اگه تنگ شه شبهای تهرون با من

تو فقط بگو میای کوچه و بارون با من
تو دلت اگه تنگ شه شبهای تهرون با من

دانلود 

منبع 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 445